Sunday, August 12, 2012

Doggies

Today I saw a photograph of a shibu ina, a beautiful japanese dog and I instantly felt like drawing it :) eventually it ended in a small dog-drwaing fest, haha.

I used photo references to draw these. :)

Next one is based on my dog Spike! And doggie treats my grandma gave for me to give him, haha.
And some of you must know this next one... since I was drawing dogs, it only felt natural to doodle a picture of my favourite image on the entire internet. (Close second place is this but I'm not likely to draw it. :<)
Quick small works like these are so much fun to draw! :) Though right now I'm working on something hopefully a tad bigger ;)
See ya!

5 comments:

  1. A może... SZNAUCER? 8D
    (Jestem beznadziejnym przypadkiem, wiem i jestem sory.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nawet o tym myślałam, ale później stwierdziłam że niee, bo nie chciałam zrzynać z Twojego pomysłu na sznaucerkowy portrecik :D ale jeśli mam Twoje błogosławieństwo to się chyba skuszę! :D

      Delete
    2. Lubię duże ilości sznaucerów naraz, kuś się do woli. *błogosławi idei* vuv Nawet mogę Ci zdjęcia na refki podesłać, lol. Albo w ogóle machnij sznaucery we wszystkich rozmiarach! 8D

      Delete
    3. Hahaha :'DD No, podeślij mi na maila jak masz jakieś nierozmazane i z dobrym oświetleniem ^_^ I wszystkie sznaucery chyba niee, ale myślę, że Hugonek będzie i-de-al-ny :DD <3

      Delete
    4. Podesłałam Ci - mam nadzieję, że na używanego jeszcze maila z "donem" ;) - najlepsze zdjęcia jakie mam (robione aparatem nie komórką, yay!). ^^ Masz nawet dwa dodatkowe modele czworonogów, jeśli będziesz miała ochotę. Ha, wiadomo, Hugo to chodzący ideał. :D <3

      Delete